آموزش "آگاهی های قبل از ازدواج" در محلات کم برخوردار خراسان شمالی با محوریت مساجد
آموزش "آگاهي هاي قبل از ازدواج" در محلات کم برخوردار خراسان شمالي با محوريت مساجد
در تعامل فرهنگی ستاد کانون های مسجد با ستاد اجرایی فرمان امام(ره)؛

آموزش "آگاهی های قبل از ازدواج" در محلات کم برخوردار خراسان شمالی با محوریت مساجد

کانون هاي مساجد استان خراسان شمالي با همکاري ستاد اجرايي فرمان امام(ره) و فرهنگ و ارشاد اسلامي اين استان، در تعاملي فرهنگي، براي رفع آسيب هاي اجتماعي و تحکيم بنيان خانواده در محلات کم برخوردار همياري مي کنند.
شناسه خبر : 48611 تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۳:۲۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان شمالی؛ نشست هم اندیشی ارتقاء فرهنگی محلات کم برخوردار در خراسان شمالی امروز،  یکشنبه 28 خرداد ماه در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار شد.

 

حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، «محمدنبی شکیبایی»، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و نیز حجت الاسلام «عباس سرشته»، سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان، در نشست مذکور با هم اندیشی  در خصوص راه های تعامل فرهنگی برای توانمند سازی محلات کم برخوردار بویژه در ایام فراغت تابستانی، گفتگو و تبادل نظر کردند.

 

رفع آسیب های اجتماعی با محوریت تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از طلاق، اصلی ترین موضوع مورد بررسی در این نشست، می توان نام برد.

 

بر این اساس برگزاری کارگاه های آموزشی  "آگاهی های قبل از ازدواج" در این نشست از مهمترین موارد و اقدامات مورد توافق برای اجرا در راستای کاهش آمار طلاق در این محلات بود که با تعامل و همکاری نهاد های حاضر به تصویب رسید.

 

پایان/